خاطرات کودکی در کانون فراموش شدنی نیست

فرماندار درمیان در دیدار با مدیر کل کانون خراسان جنوبی، فضای شاد و با نشاط کانون را همراه با دنیای رنگارنگ کتاب‌هایش، برای همه‌ی کودکان و نوجوانان دیروز فراموش نشدنی خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده فرماندار درمیان در دیدار با طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان گفت: کانون جایی است که برای کودکان امروز بهترین فضا برای پرکردن اوقات فراغت است و کودکانی که در گذشته عضو کانون بودند، ازاین فضا همیشه به عنوان کانون خاطره‌های کودکی یاد می‌کنند.
بشیری زاده اضافه کرد: استعدادهای کودکان و نوجوانان در کانون به خوبی شناسایی پرورش پیدا می‌کند و همه برنامه‌ها بر محور تربیت اسلامی و دینی است که این نکته بسیار ارزشمند است.
فرماندار درمیان که خود از اعضای قدیمی کانون است گفت: کتاب‌ها مناسب ترین ابزاری  هستند که در کتاب‌خانه‌های کانون در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرند و حضور مربیان پر تلاش و مهربان کانون و اجرای برنامه‌های  مختلف با استفاده  از شیوه‌های اجرایی فرهنگی، هنری و ادبی روزهای پرخاطره‌ای را برای کودکان رقم می‌زند.
بشیری زاده در ادامه سخنانش به بیان خاطرات خود از روزهای عضویتش در کانون پرداخت.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های اجرایی در کانون درمیان، به ویژه در فصل تابستان ارایه کرد و گفت: مرکز فرهنگی هنری درمیان در حال حاضر قریب به 500 عضو دارد که از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.
حمیدی تصریح کرد: اعضای کانون قدردان زحمات و توجه مسؤولان به کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنند تا با ترویج فرهنگ مطالعه دیگر دوستان خود را به خوانش کتاب دعوت کنند.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی هم‌چنین از برخی مشکلات کانون سخن گفت و فرماندار برای رفع این مشکلات و افزایش اعتبار کانون قول مساعد داد.