دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان

مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی سفرش به مرکز فرهنگی هنری درمیان با جمعی از اعضای کارگاه ادبی مرکز فرهنگی هنری درمیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی در جریان سفرش به شهرستان درمیان با جمعی از اعضای کارگاه ادبی به گفت‌وگو نشست.
حمیدی در این دیدار صمیمی از اعضا خواست درباره کتاب‌هایی که در کانون مطالعه کرده‌اند سخن بگویند و گفت: اعضای کانون باید آن‌قدر کتاب بخوانند که دوستانشان، کتابخوان بودن را یکی از ویژگی‌های شاخص آنان بدانند.
 مدیر کل کانون خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب خواندن تفکر انسان را گسترش می‌دهد گفت: انتخاب کتاب خوب برای خواندن یک اصل است که باید به آن توجه کرد و اعضای کانون خیلی خوب یاد می‌گیرند که چگونه کتاب‌های مناسب رابرای مطالعه انتخاب  و به دیگران معرفی کنند.
حمیدی خطاب به اعضای کارگاه ادبی گفت: اگر می‌خواهید در آینده نویسنده یا یک شاعر موفق باشید باید زیاد کتاب بخوانید، تا بتوانید در جمع های خصوصی و عمومی در خانه یا مدرسه و به طور کلی اجتماع با اعتماد به نفس و اطمینان خاطر سخن بگویید.  
مدیر کل کانون استان تأکید کرد: داشتن انگیزه برای ارتقای آگاهی و کسب دانش به روز، به شما کمک می‌کند تا به خوانش کتاب بیشتر بیاندیشید و با اشتیاق به سراغ کتاب‌ها بروید، در واقع هر کدام از اعضای کانون باید به جایی برسند که در هر فضا و مکانی که قرار گرفتند، بدانند نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند و با خلاقیت و ابتکار برای ترویج کتاب‌خوانی طرح و ایده بدهند.
حمیدی در پایان از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری درمیان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در این شهرستان قرار گرفت.
دیدار با محمد بشیری زاده فرماندار درمیان و حسین مهرانفر مدیر آموزش و پرورش درمیان از دیگر برنامه‌های سفر مدیر کل کانون استان به شهرستان درمیان بود.