بیش از 400 نفر از کودکان و نوجوانان طبسی به تماشای فیلم‌های کیارستمی نشستند

اکران 4 فیلم سینمایی و 3 فیلم کوتاه، ساخته عباس کیارستمی در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس؛ بیش از 400 تماشاگر داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، بچه‌های طبسی در سالن آمفی تئاتر کانون شماره 2 طبس، در کنار بزرگ‌ترهایشان و به یاد عباس کیارستمی دور جمع شدند تا به تماشای فیلم های این کارگردان برجسته بنشینند.
در طول مدت یک هفته، مربیان کانون شماره 2 طبس به معرفی شخصیت عباس کیارستمی پرداختند و از اعضا خواستند در قالب گروه‌های چند نفره پیرامون کتابِ «رنگ‌ها» با یک‌دیگر سخن بگویند.
در ادامه فیلم‌های کوتاه «نان و کوچه»، «دو راه حل برای یک مسئله» و «من هم می‌توانم» به نمایش در آمد و 4 فیلم سینمایی با عناوین « خانه دوست کجاست»، «زندگی و دیگر هیچ»،  «مسافر» و «اولی ها» برای کودکان و نوجوانان اکران شد.
بر همین اساس بیش از 400 نفر از کودکان و نوجوانان طبسی در کانون شماره 2 این شهرستان، از دیدن فیلم‌های عباس کیارستمی لذت بردند.
کیارستمی فیلم‌ساز مشهور و بین‌المللی سینمای ایران 15 تیرماه 1395 در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت و ازآن‌جا که این هنرمند اولین فیلم‌هایش را در کانون پرورش فکری ساخته بود، بنا به وصیت خودش طی مراسمی  آیین بدرقه‌اش  20تیرماه از مقابل ساختمان کانون در خیابان حجاب تهران برگزار شد.