کودکان مهدکودک‌های بیرجند حرف‌های دلشان را برای مدیران گفتند

مدیران کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، با حضور در جمع کودکان صمیمانه با آنان به گفت‌وگو نشستند و به خواسته‌های آنان گوش کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته ملی کودک نفیسه نخعی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از جمعی از کودکان مهدکودک‌های بیرجند دعوت کردند تا دیدار صمیمانه‌ای با این عزیزان در فضای کانون داشته باشند.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این دیدار دوستانه خطاب به کودکان گفت:  توجه به کودکان همواره در دین مبین اسلام مورد تأکید بوده و در روایات مختلف بارها به آن اشاره شده است.
نخعی تصریح کرد: ما بزرگترها امروز دور هم جمع شده‌ایم تا به حرف‌های دل شما گوش کنیم و خواسته‌های شما را به گوش مسؤولان برسانیم.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز در جمع کودکان گفت: هفته ملی کودک تنها یک بهانه برای توجه بیشتر به نیاز‌ها و خواسته‌های کودکان است، در حالی که در تمام طول سال باید کودکان  باید به کودکان فکر کرد، تا در آینده دچار مشکل نشویم.
در ادامه کودکان مهد کودک‌ها با زبانی شیرین و کودکانه به بیان خواسته‌هایشان پرداختند.
مهربانی با کودکان، ایجاد فضاهای شاد و با نشاط برای کودکان، ساخت پارک‌هایی با گل‌های رنگارنگ و داشتن خانه های بزرگ از جمله خواسته‌های کودکان بود.
هم‌چنین به تمامی کودکان حاضر در این نشست که با همراهی علیرضا موهبتی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی صورت گرفت، از سوی اداره کل کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان هدایایی اهدا شد.
در پایان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند بازدید کرد و در جریان اجرای فعالیت‌های کانون در هفته ملی کودک قرار گرفت.