کانون خراسان جنوبی برای اولین بار صاحب مرکز آموزشی، رفاهی شد

طی مراسمی اولین مرکز آموزشی رفاهی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طی مراسمی اولین مرکز آموزشی رفاهی کانون استان در بیرجند افتتاح شد.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی اولین مرکز آموزشی رفاهی کانون در بیرجند، از این پس می‌توانیم دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز کارکنان را در این فضا برگزار کنیم.
حمیدی تصریح کرد: در جامعه‌ای که به سرعت در حال دگرگونی و پیشرفت است، آموزش کارکنان یک امر ضروری است که بدون شک فعالیت‌های سازمان را بهبود می‌بخشد و منابع انسانی کارآمدتر و آگاه‌تر از قبل میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: اولین مرکز آموزشی، رفاهی کانون استان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال تجهیز شده است که شامل یک کلاس آموزشی ،اتاق اساتید با ظرفیت 35 نفر فراگیر و مجهزبه پرده دیتا است.
 حمیدی خاطر نشان گرد: این مرکز آموزشی رفاهی با زیر بنای مفید تقریبی 200 متر ، شامل چند اتاق، آشپزخانه، نمازخانه و سرایداری است تا بتوانیم پذیرای فراگیران دوره‌های آموزشی و همکاران دیگر استان‌ها در صورت نیاز باشیم.