سهم اعضای کتاب‌خانه سیارروستایی بیرجند از برنامه‌های هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک، کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان روستایی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، ماه محرم ماه عزاداری سید و سالار شهیدان یکی از ماه‌های باعظمتی است که سرشار از درس‌ها و پیام‌هایی می‌باشد که نشان‌گر آزادی و شجاعت‌های امام حسین(ع) و یاران وفادارشان است.
با تقارن هفته ملی کودک و ایام سوگواری آقا ابا عبدا...الحسین (ع) کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در ایام هفته ملی کودک با پیش‌بینی برنامه‌های متنوعی از کودکان روستاهای سیوجان، فخرآباد، نصرآباد، علی‌آباد، داورآباد و دستگرد دعوت کرد تا همراه با کانون در برنامه‌های ویژه این ایام سهیم شوند.
گرامی‌داشت ایام و بیان معارف امام حسین(ع) و یاران فداکارشان، برگزاری نمایشگاه کتاب‌های عاشورایی از جریان کربلا و آموزش کاغذ و تا (ساخت خیمه) به یاد خیمه‌های امام از جمله برنامه های کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در هفته ملی کودک بود.
معرفی کتاب‌هایی از انتشارات کانون با عنوان محرم و کربلا، شعرخوانی با موضوع محرم و رشادت‌های یاران امام حسین(ع)، برگزاری برنامه «کودکان تشنه‌اند» و پرداختن به هفته ملی کودک و معرفی تخصصی کانون و رسالت‌های بر دوش این نهاد فرهنگی از جمله برنامه‌های کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در هفته ملی کودک به مرحله اجرا در آمد.