گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه

اعضای فعال کانون با حضور در پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه- آبیز، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اعضای فعال کانون با حضور در پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه -آبیز، این روز را گرامی داشتند.
یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها، کشیدن نقاشی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با دو رنگ سبز و قرمز در دو گروه مساوی بود که این نقاشی‌ها بعد از اتمام کنار هم قرار داده شد و به شکل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران درآمد.
همچنین در این مراسم اهمیت جشن پیروزی انقلاب اسلامی و22 بهمن برای اعضا بیان شد.
برگزاری کارگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب‌های انقلاب و معرفی چند نمونه از کتاب‌های انقلابی و تاریخی از دیگر برنامه‌های این مرکز سیار بود.
شرکت مربی و اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مرکز بخش شاسکوه-آبیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بود.
کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه پس از 10 ماه تعطیلی سوم بهمن 1395 یک بار دیگر خدمات فرهنگی خود را برای کودکان و نوجوانان در روستای آبیز آغاز کرد.