درخشش 6 عضو کانون  خراسان جنوبی در مسابقه نقاشی «سرزمین مادری» بلاروس

با اعلام نتیجه‌ی مسابقه بین‌المللی نقاشی «سرزمین مادری» کشور بلاروس، شش نفر از اعضای کانون خراسان جنوبی موفق به کسب نشان یا دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شدند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، از میان 13233 اثر رسیده به مسابقه بین‌المللی نقاشی «سرزمین مادری» کشور بلاروس2016 ، شش عضو کانون استان توانستند به دور پایانی این رقابت راه پیدا کرده و موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار شوند.
بر این اساس،  2 برنده نشان و دیپلم افتخار این مسابقه زهرا غریبی 11 ساله از مرکز فرهنگی هنری بشرویه، فاطمه خسروپناه 11 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند هستند.
 همچنین فائقه خسروی 9 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند، حدیث بهدانی 7 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره 3بیرجند، ریحانه رفیعی 11 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس و ریحانه خسرو پناه 8 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک وفراگیر بیرجند ، دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.
کانون خراسان جنوبی ضمن تبریک به شش عضو موفق کانون استان در مسابقه نقاشی «سرزمین مادری» بلاروس و مربیان پرتلاش این اعضا برای دیگر اعضای کانون آرزوی موفقیت می‌کند.