مدیر کل کانون خراسان جنوبی آغاز سال جدید را تبریک گفت

هم‌زمان با فرارسیدن میلاد یگانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با انتشار پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با انتشار پیامی آغاز بهار تازه را به همه‌ی کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است.
 
به نام خالق بهار
بهار حس قشنگی است توی گلدان‌ها
بهار خنده‌ی‌ خاک است زیر باران‌ها
بهار لحظه تحویل قلب‌ها به خداست
کنار سفره‌ای از نور و عطر قرآن‌ها
 
همکاران صمیمی و مهربان سلام 
بهار، آیتی از الطاف پروردگار و یکی از با شکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می‌رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می‌سازد.
اینک مبارک است قدم‌های بهاری که امسال زیباتر از همیشه، مقارن با میلاد سراسر نور ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی آب و آیینه، اسوه شگفت خلقت و همتای امیر مؤمنان با شکوفه و باران می‌آید.
سال 1395 تلاش مجموعه‌ی همکاران کانون استان در راستای شکوفا شدن مسیر موفقیت برای کودکان و نوجوانان عزیز ایران اسلامی همراه شد.
با آرزوی روزهایی شاد فرا رسیدن بهاری از جنس تازگی و نو شدن را به شما تبریک  و تهنیت می‌گویم.
ان‌شاءا... با توکل به خداوند متعال و با هم‌دلی، هم‌فکری و همراهی یک‌دیگر بتوانیم بیش از پیش در راه خدمت به کودکان و نوجوانان موفق باشیم.
 
طاهره حمیدی
مدیر کل کانون خراسان جنوبی