برگزیده ترویج کتابخوانی

  به گزارش روابط عمومی کانون استان، محمدعلی مجیدی مربی سیار روستایی راز طی آئینی که با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرعامل بنیاد ملت وابسته به بانک ملت ایران برگزار شد، تجلیل شد.

 

مراسم تجلیل از افراد و گروه‌های برگزیده فعال در حوزه ترویچ کتاب‌خوانی روز سه‌شنبه 26 آبان‌ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.
این در حالی است که اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون در همکاری با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان این جشنواره را به تمامی مراکز کانون سراسر کشور ارسال کرده و از کارشناسان، مربیان مسوول فرهنگی، مربیان و مسوولان فروش فعال کانون برای مشارکت در این جشنواره دعوت کرده بود.

مجیدی ، در راه اندازی تاسیس کتابخانه پژوهش سرای حامی آیدین سالک سازمان توسعه و حمایت از فضاهای آموزشی کشور ، شهرستان راز در سال 93همکاری داشته است.

این کتابخانه با فضای هشتاد متر مربع شامل کتابخانه با بیش از 2000جلد کتاب کودک ونوجوان و کتب علمی وپژوهشی همراه با سایت کامپیوتر می باشد. این سایت با هشت کامپیوتر مورد بهره برداری دانش آموزان قرار گرفته است بانی این کتابخانه بنیاد آیدین سالک است .

جمعیت شهر راز حدود 15000نفر است و این کتابخانه در پژوهش سرای آموزش وپرورش شهر راز واقع شده است.