قول مساعد فرماندار برای کمک به بهره برداری از مجتمع

فرماندار اسفراین در دیدار با پرسنل مرکز اسفراین قول مساعد تا برای بهره برداری از مجتمع این شهرستان همکاری بیشتری به عمل بیاید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی، پرسنل و مربیان کانون پرورش فکری اسفرین به مناسبت آغاز سال نو و عرض تبریک انتصاب فرماندار جدید، دیداری با این مقام مسئول داشتند.
«جواد نوروزی» فرماندار اسفراین در این دیدار ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت های انجام شده در مرکز فرهنگی و هنری اسفراین عنوان کرد: کانون نهادی است که من آن را کاملا می شناسم و بر تاثیرات آن را بر روح و روان کودکان ونوجوانان اعتقاد ویژه دارم.
وی ضمن تقدیر از زحمات مربیان کانون خاطر نشان کرد: ارائه  صحیح خدمات به مخاطبان خاص کودک ونوجوان در کانون پرورش فکری شهرستان علاوه بر رضایت والدین واعضاء، رضایت مدیران و مسئولان را هم در پی داشته است.
وی از مربیان خواست تا برنامه های پیش بینی شده خود را به سمت وسوی فعالیتهای شاد و پرنشاط برای کودکان ونوجوان سوق دهند و ادامه داد: از هم اکنون پیگیری های مجددانه ای را در خصوص بهره برداری از  مجتمع فرهنگی هنری که از جمله پروژه های مصوب سفر رهبری است، انجام  خواهد داد تا این مجتمع قبل از تابستان سال جاری آغاز به کار کند.
در ادامه زهره عباس آبادی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری اسفراین ضمن معرفی همکاران سال نو وانتصاب شایسته ی ایشان را تبریک گفته  وگزارش کوتاهی از فعالیتهای فرهنگی وهنری کانون را ارئه داد وخواستار حمایت و مساعدت های ویژه به کانون پرورش فکری شهرستان شد.