کد خبر: 228113
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
بازدید 9381
جشن تکلیف دختران رامشیری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر با همکاری آموزش و پرورش هم زمان با نزدیک شدن به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیه‌السلام جشن تکلیف دختران 9 ساله‌ی رامشیری را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: جشن تکلیف دختران 9 ساله‌ی رامشیری با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه حضرت آسیه و مربیان کانون و جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر برگزار شد.
وی افزود: مربیان کانون در این جشن برنامه‌هایی چون: اجرای سرود، قرائت سوگندنامه، اجرای دکلمه و برش کیک جشن تکلیف را برگزار کردند.
 قنواتی همچنین توضیح داد: در این برنامه مربیان بچه‌ها را در قالب برپایی ایستگاه های مختلفی چون : قصه گویی و معرفی وقایع و ایام با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا کردند.
مسئول برگزاری جشن تکلیف کودکان رامشیری در کانون یادآور شد: در پایان این مراسم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر به دختران مکلف شده که با چادرهای سفید در این مراسم شرکت کرده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.