استقبال چشمگیر آبادانی ها از غرفه کانون در  جشن "میلاد بانوی آب و آینه"

آبادانی ها از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشن «میلاد بانوی آب و آینه» که از سی‌ام فروردین در این شهرستان برگزار شده است استقبال قابل توجه ای کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مازیار محمدزاده ببر کارشناس فرهنگی کانون با اعلام این خبر گفت: به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س)، جشن باشکوهی تحت عنوان «میلاد بانوی آب و آینه» در آبادان در حال برگزاری است.
وی افزود: در بخش هنری 24 ویژه برنامه، تقدیر از مادران خاص و نمونه آبادانی، تقدیر از بانوان برگزیده و نخبه در سطح بین‌المللی، اجرای نمایش کمدی با موضوع زن توسط هنرمندان خانم، اعطای کمک هزینه مالی به زنان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، زندانی و زنانی که اعتیاد خود را ترک کرده‌اند، نورافشانی، اجرای دعای نیایش حضرت زهرا (س)، اجرای سرود توسط گروه سرود ناشنوایان، تقدیر از سه مادر شهید، سه همسر شهید و سه فرزند شهید، مولودی‌خوانی، خواندن شعر توسط بانوی شاعره با موضوع حضرت زهرا (س)، حضور بازیگران و کارگردانان زن سینمای ایران و ... برخی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی همچنین توضیح داد: در بخش فرهنگی نیز 30 غرفه در اختیار بانوان با مشاغل مختلف و یا ادارات سطح شهر جهت ارائه دستاوردهایشان قرار داده شده است؛ که می‌توان به غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، غرفه سلامت، غرفه فنی و حرفه ای برای نمایش و آموزش صنایع دستی به بانوان، غرفه حوزه علمیه جهت نمایشگاه حجاب و عفاف، غرفه کارشناس و مشاور حقوقی برای پاسخگویی به سؤالات حقوقی و قضایی بانوان، غرفه غذای سلامت، غرفه هلال احمر، هنرهای مهارتی، آموزش و پرورش، غرفه نماز و غرفه خلاقیت با حضور کارشناس از تهران اشاره کرد.
وی با بیان این که از آغاز این جشن تاکنون استقبال زیادی از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفته است یادآور شد: مربیان مراکز شماره یک، دو، سه و چهار آبادان برای حضور در این جشن و نمایشگاه، اقدام به برنامه ریزی و تدارک برنامه های فرهنگی کرده‌اند و به ب ضمن معرفی فعالیت‌های کانون، در ایستگاه های نقاشی، گریم و... پذیرای بازدیدکنندگان هستند.
گفتنی است: جشن «میلاد بانوی آب و آینه» یکم اردیبهشت ماه امسال از ساعت 20 الی 23:30 در محل پارک 17 هکتاری جنب هتل کاروانسرا به کار خود پایان خواهد داد.