تقدیر مدیریت آبفا شهرستان دزفول از عوامل برگزار کننده جشنواره "آب طعم زندگی "

مدیریت آبفای شهرستان دزفول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول از عوامل برگزار کننده جشنواره "آب طعم زندگی " تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: در ویژه برنامه ای با حضور محمد خاضعی مسئول روابط عمومی و رضا اصلاح چی کارشناس بهره برداری آبفای دزفول، از بهرام یارزاده دهکردی مسئول روابط عمومی اداره کل کانون استان خوزستان، پروین وفایی کارشناس فرهنگی کانون در حوزه دزفول و مربیان فرهنگی و هنری مراکز دزفول که در برگزاری جشنواره آب طعم زندگی همکاری داشتند با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.
وی افزود: در این برنامه واحد کارشناسی حوزه دزفول نیز لوح تقدیر و نمونه آثاری از اعضا را به مدیریت و روابط عمومی آبفا به جهت همکاری صمیمانه در برگزاری جشنواره «آب طعم زندگی» و همچنین فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین کودکان و نوجوانان به خصوص خانواده‌ها در این شهرستان اهدا کرد.
وی توضیح داد: همچنین در ویژه برنامه ای جداگانه که آبان ماه سال گذشته با حضور مدیریت آبفا ی دزفول و جمعی از کودکان و نوجوانان و خانواده های آن‌ها برگزار شد به نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته (نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، داستان کوتاه، قطعه ادبی) با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه از تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: در جشنواره «آب طعم زندگی» کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون شهرستان دزفول 61 اثر نقاشی،47 اثر خوشنویسی،21 اثر عکاسی و 13 اثر ادبی را به این مسابقه ارسال کردند