ختم قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان خرمشهری

کودکان و نوجوانان عضو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 4 خرمشهر قرآن کریم را ختم می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، حمیده عدنانی مسئول کانون شماره 4 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کودکان و نوجوانان عضو کانون شماره 4 خرمشهر قرآن کریم را به صورت گروهی ختم خواهند کرد.
وی افزود: هر ساله در این مرکز همزمان با ماه مبارک رمضان ختم جز سی‌ام قرآن برگزار می‌شد اما امسال برای اولین بار اعضای کودک و نوجوان کانون هر روز یک جز را به روش تحدیر با قرائت استاد پرهیزکار هم‌خوانی می‌کنند و به این صورت تا پایان ماه مبارک رمضان قران را ختم خواهند کرد.
عدنانی با اشاره به این که این جلسه هر روز ماه مبارک رمضان از ساعت 9:45 الی 10:15 صبح در این مرکز برگزار می‌شود اظهار کرد: همچنین در پایان هر جلسه ختم قرآن یک کارت حدیث از حضرت امام علی علیه‌السلام به شرکت کنندگان داده می‌شود و در پایان ماه رمضان دارندگان این کارت‌ها در مراسم افطاری مرکز شرکت خواهند کرد.
در همین راستا کانون پرورش فکری شماره 2 امیدیه نیز اقدام به برگزاری جلسه ختم جز سی‌ام قرآن کریم با حضور نوجوانان این مرکز کرده است.
لیلا صوباتی مسئول کانون شماره 2 امیدیه پیرامون این برنامه توضیح داد: به مناسبت ماه نور و رحمت اعضا نوجوان مرکز به صورت روزانه در فضایی معنوی به قرائت قرآن می‌پردازند.
وی با بیان این که بخشی از محیط کتابخانه برای برگزاری این جلسه قرآنی فضاسازی شده است افزود: اعضا در این جلسه به انتخاب خود سوره های جزء سی را برای سایر دوستان کودک و نوجوان خود قرائت می‌کنند و به شکل گروهی جزء سی‌ام قرآن کریم را ختم می‌کنند.
گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای مختلف همزمان با ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مذهبی مختلف میزبان کودکان و نوجوانان هستند.