راهپیمایی روز قدس در حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس به منظور حمایت از مردم بی دفاع غزه و تجدید بیعت با امام راحل، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عبدالنبی شاکریان مدیر کل کانون استان خوزستان که در مراسم هماهنگی حضور کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس در نمازخانه این اداره کل سخن می‌گفت: بر حضور پر شور کارکنان کانون سراسر استان خوزستان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.   
وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین که با واکنش‌های شدید مسلمانان جهان رو برو شده است افزود: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اصلی همه ماست.
شاکریان فلسطین را مسئله اول جهان اسلام دانست و اظهار کرد: فلسطین قطعاً روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت.
این مدیرکل فرهنگی با دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در این راهپیمایی یادآور شد: حمایت از مقاومت فلسطین و مردم بی گناه این کشور فرصت تجاوز و گسترش جنایات صهیونیست‌ها به دیگر کشورها را از این غده چرکین خواهد گرفت و روزی خواهد رسید که همه کشورهای اسلامی محو اسرائیل از منطقه را جشن خواهند گرفت.