برپایی ایستگاه گریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس اهواز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرداری اهواز ایستگاه گریم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را در اهواز برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، مردم خوزستان نیز با برگزاری راهپیمایی باشکوه و با سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.
در این راهپیمایی که کودکان و نوجوانان نیز در آن حضور چشمگیر داشتند بچه‌ها به همراه والدین خود در ایستگاه گریم کانون حضور یافتند و حملات بی‌سابقه‌ی رژیم اشغالگر قدس در روزهای گذشته را علیه مردم غزه که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان غزه شده است را محکوم کردند.
بر اساس این گزارش کارکنان کانون پرورش فکری کودکان نیز با برپایی دو ایستگاه گریم ویژه‌ی خواهران و برادران در این راه پیمایی حضور چشمگیر داشتند و حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.
گفتنی است ایستگاه گریم در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس اهواز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرداری اهواز برگزار شد.