ویژه برنامه مذهبی «رنگ خدا» در دزفول

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ویژه برنامه مذهبی «رنگ خدا» را برای کودکان و نوجوانان دزفولی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه مذهبی «رنگ خدا» با هدف آموزش نماز، اذان و اقامه و وضو با حضور کودکان و نوجوانان دختر و پسر در دو نوبت جداگانه در سالن آمفی‌تئاتر مرکز یک دزفول برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه تلاوت قرآن، اجرای اذان و اقامه، اجرای نمادین وضو، اجرای نمازهای دو، سه و چهار رکعتی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد.
گل گل اجرای سرود «باغ نماز» توسط اعضای کودک دختر و پسر، اجرای مسابقه کتبی با موضوع واجبات نماز و اهدای کتاب «آموزش نماز» به 6 نفر از برگزیدگان مسابقه کتبی دیگر برنامه های این همایش معرفی کرد و یادآور شد: فعالیت‌های مذهبی یکی از فعالیت‌های کانون شماره یک دزفول است که در طول سال و به شکلی مرتب برای اعضای کانون اجرا می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.