حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار شهرداری ماهشهر است

شهردار ماهشهر گفت: شهرداری بندر ماهشهر از فعالیت‌های فرهنگی سطح شهر حمایت می‌کند و در این مسیر شورای اسلامی شهر نیز چون همیشه همراه است.

 

غلامحسین کمایی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به این که در جهان امروز ارزشمندترین فعالیت در جوامع بشری به ویژه در کشورهای تکامل یافته، فعالیت‌های فکری و توسعه خلاقیت و پرورش ایده‌های نو از طریق پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان است افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این امر به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است.

شهردار ماهشهر اضافه کرد: ما نیز همکاری کامل را با کانون این شهرستان در توسعه فرهنگی شهرمان داریم و تا آنجا که مقررات و دستورالعمل‌های قانونی به ما اجازه دهد از این مرکز فرهنگی پویا حمایت می‌کنیم.

کمایی یکی از راه‌های پرورش فکر، ذهن و خلاقیت کودکان و نوجوانان را توجه به فعالیت‌های هنری معرفی کرد و گفت: در فعالیت‌های هنری تمام ابعاد عاطفی، روحی، اجتماعی و اخلاقی کودکان و نوجوانان بهتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری‌ها برای تحقق این امر می‌توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند تاکید کرد: شهرداری بندر ماهشهر خود را از این امر مستثنی نمی‌داند و از هرگونه اقدامی که بتواند به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی کمک کند دریغ نخواهد کرد.

شهردار ماهشهر در پایان مساعدت در امر احیای  800 متر مربع از فضای سبز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هزینه‌ای بالغ بر 130 میلیون ریال را گوشه کوچکی از این اقدامات معرفی کرد.