کارگاه پژوهش و تفکر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در امیدیه

کارگاه پژوهش و تفکر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری شماره 2 امیدیه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، لیلا صوباتی مسئول کانون شماره 2 امیدیه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته‌ی پژوهش، مرکز امیدیه 2 کارگاه‌های پژوهشی خود را باهدف تقویت روحیه‌ی پرسشگری و تلاش در بین اعضا کودک و نوجوان و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌کند.
وی با اشاره به یکی از سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که فرموده "تحقیق و پژوهش منبع تغذیه و رشد بخش‌های آموزشی و علمی کشور است" افزود: مربیان پرتلاش کانون در این کارگاه‌ها اعضا مرکز و دانش آموزان بازدید کننده را با شیوه‌ی تحقیق و پژوهش و نحوه‌ی ارائه‌ی یافته‌ها آشنا می‌کنند.
صوباتی معرفی موضوع‌های قابل تحقیق و پژوهش و معرفی و مطالعه کتاب را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این کارگاه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در این کارگاه کودکان و نوجوانان به دانسته‌ها و مجموعه اطلاعات مختلف خود مطالب جدیدی را اضافه خواهند کرد و به خلاقیت و انجام کارها به شکلی علمی تشویق می‌شوند.
این مسئول فرهنگی انجام فعالیت‌های علمی را یکی از برنامه‌های اجرای این مرکز در طول سال اعلام کرد که همیشه با استقبال خوب بچه‌ها روبرو شده است و این توجه کودکان و نوجوانان مربیان کانون مرکز شماره 2 امیدیه را بر برنامه‌ریزی مستمر آن تشویق می‌کند.