محفل ادبی «بشنو از نی» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در اهواز

محفل ادبی «بشنو از نی» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در این محفل که با حضور مدیرکل کانون استان خوزستان و 73 نفر از اعضا و مربیان مراکز اهواز، شوش و گتوند در مجتمع فرهنگی هنری اهواز برگزار شد؛ 40 نفر از اعضای ادبی دختر و پسر مراکز کانون در بخش‌های مکاتبه‌ای و حضوری به خوانش اشعار، داستان‌های کوتاه، متن‌های ادبی و دل نوشته‌های خود پرداختند.
در این محفل ادبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناخت بچه‌های مستعد و علاقه‌مند را از اهداف این محفل عنوان کرد و تأکید کرد: کانون خوزستان با برپایی این برنامه‌ها، بچه‌ها را به نوشتن خلاق تشویق می‌کند.
شاکریان با بیان این‌که در حال حاضر 55 مربی و رابط ادبی در مراکز کانون استان خوزستان فعالیت‌های ادبی را برای کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون انجام می‌دهند یادآور شد: کانون با تمام توان و امکانات خود در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ادبی در بین کودکان و نوجوانان قدم بر می‌دارد.
در ادامه نشست ادبی «بشنو از نی» همچنین محدثه الماسی مربی ادبی کانون، غزلی با موضوع تکریم جایگاه جانبازان قرائت کرد که با استقبال و تشویق شرکت‌کنندگان روبرو شد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل مراکز فرهنگی و هنری دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار می‌کند.