فرماندار آغاجاری از مسئول و مربیان کانون پرورش فکری این شهرستان تقدیر کرد

مسئول و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان آغاجاری از سوی فرماندار این شهر تقدیر شدند.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالجبار یکتا فرماندار شهرستان آغاجاری به‌پاس فعالیت‌های مؤثر مسئول و مربیان کانون در راستای رشد و تعالی فکری، فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان این شهرستان از فرزانه محمدی، مسئول کانون، فرشته اشرف، فریده مرادی و سید ابراهیم محدودی کارکنان کانون آغاجاری با اهدا لوح تقدیر تشکر و قدردانی کرد.
در متن تقدیر از مسئول و کارکنان کانون آغاجاری آمده است: «رشد تعالی فکری، فرهنگی و هنری فرزندان ایران اسلامی مرهون تلاش و کوشش صادقانه و خالصانه شما و همکارانتان در راستای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌باشد.
بدین‌وسیله به‌پاس زحمات صادقانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آغاجاری باهدف رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم از شما تقدیر و تشکر می‌نمایم امید است در پرتو منویات حق‌تعالی همواره در کلیه شئون زندگی موفق و مؤید باشید ».
گفتنی است: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری فرزانه محمدی مسئول مرکز، فرشته اشرف مربی فرهنگی، فریده مرادی مربی هنری و سید ابراهیم محدودی در امر خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این شهر از استان خوزستان فعالیت می‌کنند.