جشن "حاملان قرآن کریم" ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در خرمشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشن "حاملان قرآن کریم" را با همکاری آموزش و پرورش در خرمشهر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مسئول کانون شماره 3 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: جشن "حاملان قرآن کریم" با حضور دانش آموزان دبستان پسرانه گلستان و والدین آن‌ها در سالن اجتماعات کانون شماره 3 خرمشهر اجرا شد.
نرگس مرادی نصرآبادی افزود: این جشن با اجرای نماهنگ (حاملان قرآن) همراه با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز و در ادامه سرودهای" کتاب قرآن" و "یا علی " توسط دانش آموزان اجرا شد.
وی آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌ها، مفاهیم و پیام‌های قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی را از جمله اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه قرآنی برشمرد و اظهار کرد: در این جشن مربیان کانون با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بچه‌ها را با گوشه‌ای از مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم آشنا کردند.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: در این مراسم از دانش آموزان فعال در برنامه‌های قرآنی با اهداء جایزه و لوح سپاس قدردانی شد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از طریق بیش از 50 مرکز فرهنگی ثابت و سیار در سراسر استان و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز که کتابخانه‌هایی با روش باز در آن قرار گرفته است علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری می‌پردازند.
قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... از آن جمله‌ی این فعالیت‌ها هستند.