اعلام حمایت فرماندار بهبهان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

فرماندار شهرستان بهبهان در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان در بازدید سرزده خود از کانون شماره 2 این شهرستان ضمن آشنایی با کارکنان کانون، با شیوه‌ی اجرای فعالیت‌ها، شرایط و ضوابط عضویت و اعضا برگزیده کانون شماره 2 بهبهان در مسابقه‌های کشوری و بین‌المللی در زمینه‌های فرهنگی و هنری آشنا شد و از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان این شهرستان حمایت کرد.
ملک خدایی در این بازدید از حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محیط کتابخانه اظهار خرسندی کرد و گفت: بهترین ایام کودکان و نوجوانان ما باید به کتاب و کتاب‌خوانی اختصاص یابد و فضای آموزشی کانون محیطی مناسب برای کتاب‌خوان شدن بچه‌ها است.
در این بازدید احترام مسرور مسئول کانون شماره 2 بهبهان نیازها و انتظارات کانون را از مسئولین شهرستان به استحضار فرماندار بهبهان رساند و ایشان قول مساعدت در رفع این امور را دادند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان سه مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.