کودکان و نوجوانان خوزستانی سالروز آزادسازی خرمشهر را جشن گرفتند

مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور کودکان و نوجوانان خوزستانی در مراکز کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مراکز کانون در 30 شهر استان، با حضور کودکان و نوجوانان، روز مقاومت و پیروزی را جشن گرفته و یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر را با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری گرامی داشتند.
قصه‌گویی و معرفی کتاب از فتح خرمشهر توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نقاشی با موضوع حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و کاردستی از جمله برنامه‌های این جشن‌ها بود.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از طریق بیش از 50 مرکز فرهنگی ثابت و سیار در سراسر استان و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز که کتابخانه‌هایی با روش باز در آن قرار گرفته است علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری می‌پردازند.
قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... از آن جمله‌ی این فعالیت‌ها هستند.