کد خبر: 243299
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
بازدید 1289
خوزستان نیازمند کار فرهنگی بیشتری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان کار فرهنگی بیشتر را نیاز استان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی روز پنجشنبه در آیین معارفه خود در مجتمع فرهنگی کانون اهواز گفت: کار فرهنگی، کار بسیار ظریف و دقیقی است و این استان با توجه به مشکلات اجتماعی و فرهنگی پس از جنگ تحمیلی، نیازمند کار فرهنگی بیشتری است.
غلامرضا شنبدی با بیان این‌که در توسعه اقتصادی باید توسعه فرهنگی هم مدنظر قرار گیرد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کار اقتصادی بدون توسعه فرهنگی به نتیجه نخواهد رسید.
وی با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 40 زمینه فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و مذهبی فعالیت دارد و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کند تأکید کرد: ما کار خود را با دو رویکرد مشورتی و کار کارشناسی در کانون پیش خواهیم برد و همه‌ی تصمیمات را بر اساس این دو اصل خواهیم گرفت.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای پیشرفت در کار کانون استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس درب‌های کانون برای همکاری به روی همه فعالان فرهنگی و اجتماعی که در حوزه‌ی کودک و نوجوان فعالیت دارند باز است.
شنبدی تصریح کرد: ماهیت فعالیت کانون کار فرهنگی است و به هیچ عنوان با سیاست عجین نیست و تلاش می‌شود تفکرات و دیدگاه‌های سیاسی و مشخص وارد این حوزه نشود.
در این آیین که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان، معاون فرهنگی کانون کشور، مشاور اجرایی مدیرعامل کانون، مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان، کارکنان کانون استان و تنی چند از دیگر مسئولین استانی برگزار شد از تلاش‌های عبدالنبی شاکریان تقدیر شد.