با دو رویکرد مشورتی و کار کارشناسی کارها را در کانون به‌پیش خواهیم برد

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان خوزستان در اولین جلسه کاری خود در جمع کارکنان ستادی کانون استان بر دو رویکرد مشورتی و کار کارشناسی در همه تصمیماتش تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی که در اولین روز کاری خود به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در کانون شماره یک اهواز سخن می‌گفت با تأکید بر این دو اصل مهم گفت: خداوند بلندمرتبه در قرآن کریم بعد از به پا داشتن نماز بر اصل مشورت در انجام کارها تأکید کرده است و ما نیز در انجام کارهای خود از این اصل مهم پیروی خواهیم کرد.
وی مشورت در امور را باعث ایجاد همدلی و بروز ایده‌های نو در انجام کارها معرفی کرد و افزود: گروه‌های همفکری در بخش‌های مختلف کانون با حضور کارکنان ستادی، کارشناسان و مربیان کانون باید تشکیل شود.
شنبدی در ادامه با اشاره به این‌که فضای کانون در حال حاضر به‌صورت دینی و به بهترین شکل از روابط انسانی قرار دارد اظهار کرد: من احساس می‌کنم یک کانونی هستم و کانون را با تمام وجود دوست دارم و آرزوی من این است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در کشور بهترین باشد و در جهت تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و این امر با همراهی و همکاری همه نیروهای پرتلاش کانون استان خوزستان دست‌یافتنی است.
این مدیرکل فرهنگی با بیان این‌که در دوره مدیریتی پیش رو هیچ تبعیض و اختلافی بین کارکنان کانون استان وجود نخواهد داشت یادآور شد: تمامی همکاران در کانون استان خوزستان می‌توانند پیشنهادت، انتقادات و ایده‌های خود را در پیشبرد امور کانون در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان استان به‌صورت شفاهی و کتبی اعلام کنند و مطمئن باشید بهترین ایده‌ها در گروه‌های مشورتی بررسی و به مرحله‌ی اجرا درخواهد آمد.
غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولد سال 1341 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی است و تا پیش از انتصابش شاغل در آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز بود.
وی همچنین استاد تربیت‌معلم، مدیریت مجموعه‌های آموزشی در دوره‌های مختلف تحصیلی، ریاست آموزش‌وپرورش شهرستان ماهشهر، عضویت در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان، کارشناس رادیو جوان استان خوزستان، مدرس آموزش خانواده و کارمند نمونه کشوری را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
«شنبدی» چند عنوان کتاب ازجمله «اصول مدیریت آموزشی و اسلامی» تألیف و منتشر کرده است و کتاب دیگری نیز از وی با عنوان تجربیات مدرسه‌داری و مسائل نوجوانان در دست چاپ است.
چند عنوان تحقیقی نیز مانند «شرایط سنی نوجوانان» از مدیرکل جدید کانون استان خوزستان منتشرشده است.