سومین نشست روانشناسی با موضوع «کودک، بازی و یادگیری» در دزفول

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول سومین نشست روانشناسی با عنوان «کودک، بازی و یادگیری» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: سومین نشست روانشناسی با موضوع «کودک، بازی و یادگیری» با حضور عباد الله حسن‌پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و والدین اعضای کانون شماره یک دزفول برگزار شد.
وی افزود: در اولین بخش از برنامه کارشناس میهمان در خصوص انواع بازی‌های حرکتی و غیر حرکتی، نقش بازی در تربیت کودک، حضور و نقش مهم والدین در بازی‌های کودکان، نقش بازی‌های رایانه‌ای در عدم تمرکز و معرفی بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های مناسب کودکان 4 تا 10 سال مطالبی ارائه کرد.
گل گل با اشاره به این‌که در این برنامه، جلسه پرسش و پاسخ در خصوص نحوه انتخاب بازی‌های مناسب و نقش تربیتی آن‌ها و... برگزار شد یادآور شد: آشنای خانواده‌ها با بازی و سرگرمی‌های کانون، عروسک‌های دارا و سارا، عروسک محلی تکم و مبارک و... از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان دزفول، 4 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری، ادبی، علمی و مذهبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.