آزمون غیرحضوری «روابط و ارتباطات انسانی» در کانون خوزستان

به همت مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آزمون غیرحضوری «روابط و ارتباطات انسانی» ویژه‌ی کارکنان کانون استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، پروانه شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون خوزستان با اعلام این خبر گفت: آزمون غیرحضوری «روابط و ارتباطات انسانی» با حضور یک‌صد و پنجاه‌وسه نفر از کارکنان کانون خوزستان در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که منبع این آزمون کتاب"روابط انسانی در سازمان‌های آموزشی" دکتر غلامعلی سرمد بود افزود: آزمون پایان دوره‌ی این آموزش به‌صورت چهارگزینه‌ای برگزار شد که شرکت‌کنندگان 45 دقیقه زمان داشتند تا به 30 سؤال این آزمون پاسخ دهند.
شهریاری مفهوم روابط انسانی، سازمان و نقش انسان در آن، رفتار سازمانی، ارتباطات انسانی در سازمان‌های آموزشی، عوامل بازدارنده روابط انسانی سالم و توصیه‌هایی به کارکنان پیرامون موضوع‌های اهمیت و بهسازی روابط انسانی را ازجمله محتوای این دوره آموزشی عنوان کرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی 16 ساعته در صورت کسب نمره قبولی از سوی مرکز آموزش کانون گواهی‌نامه پایان دوره دریافت خواهند کرد.