اجرای 8 قصه گوی برتر استان در چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مرثیه‌ای برای خورشید

8 قصه گوی برتر خوزستانی در بخش دوم چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی استانی مرثیه‌ای برای خورشید در اهواز، داستان‌های عاشورایی خود را برای کودکان و نوجوانان روایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عصر امروز در بخش دوم چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مرثیه‌ای برای خورشید در اهواز 8 قصه گوی خوزستانی در حضور شعله پرند، مرجان ظریفی و مریم فهیم پور داوران این جشنواره داستان‌های عاشورایی خود را برای کودکان و نوجوانان بازگو کردند.
در این بخش مرضیه حسین زاده از گتوند قصه‌ی خود را با عنوان «یک اسب و دو سوار» اجرا کرده است و در ادامه، مهرناز شهرکی و نسرین محسنی از بهبهان، زینب گشتیل از ماهشهر و مریم مکوندی از هفتکل به ترتیب قصه‌های خود را با عنوان‌های «ذبح عظیم»، «زهیر بن قین»، «چی گفتی چی شنیدی» و «سقای تشنه‌لب» را اجرا خواهند کرد.
در این جشنواره، قصه‌گویی صغری موسوی از هفتکل با قصه «جای خالی سیزدهمین رنگ»، زینب موسوی از هندیجان با قصه «آخرین سبز پوش» و دنیا مکوندی از هفتکل با قصه «رود و عاشورا» پایان‌بخش برنامه‌های بخش دوم این جشنواره خواهد بود.
بر اساس این گزارش، چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی استانی مرثیه‌ای برای خورشید صبح امروز در اهواز آغاز به کارکرده است و عصر 8 آذرماه به کار خود پایان خواهد داد.