ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی "با نوای حسینی" در خرمشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی "با نوای حسینی" را در خرمشهر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نرگس مرادی نصرآبادی مسئول کانون شماره 3 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام به مدت دو روز ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی "با نوای حسینی" با شرکت تعداد 100 نفر از دانش آموزان نوجوان مدارس دخترانه، یاس فرهنگیان، حضرت زهرا (س)، راضیه و نرگس و مدارس پسرانه، شاهد فتح، شهیدمجتهدزاده و 17 شهریور برگزار شد.
 وی افزود: دانش آموزان شرکت‌کننده در این برنامه در این دو روز شعرهای زیبایی را در وصف شهادت امام حسین (ع) و اهل‌البیت، اربعین، و ... را شعرخوانی کردند.
مرادی نصرآبادی با اشاره به این‌که در حاشیه برگزاری این ویژه‌برنامه فعالیت‌هایی چون قرائت قرآن کریم، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، روخوانی کتاب و بازدید از نمایشگاه نشریات دیواری مسابقه‌ی شاه خوبان نیز برای دانش آموزان شرکت‌کننده اجرا شد خاطرنشان کرد: مربیان همچنین در این دو روز با اجرای مسابقه‌ی عکاسی، نمایش فیلم و عکس‌هایی از مراسم دهه‌ی محرم پذیرای کودکان و نوجوانان خرمشهری شدند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خرمشهر، 4 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.