اهدا 180 جلد کتاب به دانش آموزان اروندکناری

مسئول کانون اروندکنار گفت: 180 جلد کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه دبیرستان دخترانه عصمت شهر مرزی اروندکنار اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نرگس شابونی قنبری مسئول کانون اروندکنار بیان داشت: مسئول و مربیان کانون اروندکنار با حضور در دبیرستان دخترانه عصمت 180 جلد کتاب را با موضوع‌های مذهبی، علمی و رمان را برای مطالعه دانش آموزان به کتابخانه‌ی این مدرسه اهدا کردند.
وی هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: دانش آموزان با مطالعه کتاب همیشه در حال یادگرفتن چیزهای جدید هستند و آینده‌ی بهتری را می‌توانند برای خود رقم بزنند.
شابونی قنبری یادآور شد: مطالعه کتاب افکار و اندیشه‌های دانش آموزان را متحول می‌کند و خواندن فقط یک کتاب ممکن است پایه اندیشه‌ها و افکار بچه‌ها را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و مسیر سرنوشت آن‌ها را در راه درست بیندازد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر مرزی اروندکنار یک مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌نمایند.