اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان روستای طویبه حزبه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری بسیج کارمندی حوزه‌ی شهید رجایی استانداری خوزستان، امروز (سه‌شنبه) با اجرای برنامه‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستای طویبه حزبه کتاب اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مدیرکل کانون خوزستان با اعلام این خبر گفت: مربی کتابخانه سیار روستایی شماره یک اهواز، پایگاه بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و بسیج کارمندی حوزه شهید رجایی استانداری خوزستان در قالب یک گروه جهادی با حضور در روستای طویبه حزبه از توابع بخش حمیدیه با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان این روستا کتاب هدیه داد.

غلامرضا شنبدی افزود: با اجرای این برنامه ضمن ترویج فرهنگ بسیج و جهاد از کودکان و نوجوانان فعال روستایی در امر کتاب و کتاب‌خوانی قدردانی شد.

وی تشویق دیگر کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دیگر فعالیت این برنامه معرفی کرد و یادآور شد: کانون با تمامی توان و داشته‌های خود در گسترش فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان قدم بر خواهد داشت.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.