مسابقه "خاطرات لاله‌ها" ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در کانون امیدیه

مسابقه "خاطرات لاله‌ها" هم‌زمان با هفته دفاع مقدس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال شهرستان امیدیه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، منصوره محمدی مسوول کانون شماره یک امیدیه با اعلام این خبر گفت: مربیان کانون پرورش فکری شماره یک امیدیه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، با برگزاری مسابقه "خاطرات لاله‌هاخاطرات جنگ تحمیلی را در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که مسابقه "خاطرات لاله‌ها" به مدت یک هفته در این مرکز برگزار خواهد شد افزود: در این برنامه مربیان کانون در بخش‌های مختلف ازجمله: خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان، قطعه ادبی با برگزاری مسابقه کودکان و نوجوانان را با گوشه‌ای از تاریخ جنگ تحمیلی آشنا می‌کنند.

محمدی یادآور شد: برگزیدگان این مسابقه 7 مهرماه هم‌زمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه معرفی خواهند شد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.