همایش ادبی " بغض‌های جامانده در سنگر" در گتوند

همایش ادبی " بغض‌های جامانده در سنگر" هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مسوول کانون گتوند با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری شهرستان گتوند هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، با دعوت از اعضای کارگاه‌های ادبی خود و با برگزاری همایش ادبی " بغض‌های جامانده در سنگر"، به شهیدان، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

مرضیه حسین زاده افزود: در این همایش کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده دل نوشته‌های خود را با موضوع جنگ تحمیلی قرائت کردند.

وی اضافه کرد: در پایان این همایش از اعضا ادبی شرکت‌کننده در این برنامه با اهدا جوایزی از سوی بسیج هنرمندان شهرستان گتوند قدردانی شد.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: در همایش ادبی " بغض‌های جامانده در سنگر" اعضا ادبی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و جمعی از مسئولین شهرستان گتوند حضور داشتند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.