کد خبر: 266734
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
بازدید 1317
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در کانون پرورش فکری خوزستان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز مراسم زیارت عاشورا برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت ایام فاطمیه از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کانون و با حضور مدیرکل، کارشناسان، کارکنان ستادی کانون خوزستان و جمعی از مسئولین و مربیان کانون، در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به این‌که انسان برای اخلاقی شدن احتیاج به یک هم‌صحبت اخلاقی دارد تأکید کرد در انتخاب دوست باید سخت‌گیر باشیم و در انتخاب آن معیارهای اهل تقوا و اهل شرم بودن را در اولویت قرار دهیم.

غلامرضا شنبدی هم‌صحبتی با افراد غیبت کننده و ریاکار را باعث خسران دانست و توضیح داد: جامعه و خانواده‌ای که در آن غیبت و ریاکاری رواج پیدا کند باعث نابودی آن می‌شود.

در این برنامه مذهبی، زیارت پرفیض عاشورا توسط احمد تراهی مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز قرائت شد.

گفتنی است: برگزاری مراسم‌های مذهبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از دیرباز مرسوم بود و بیشتر برنامه‌های مذهبی توسط کارکنان این نهاد فرهنگی و پشتیبانی کانون برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.