آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در سینما کانون اهواز

اکران فیلم‌های شرکت کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران هم‌زمان با آغاز این جشنواره در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نمایش، 7 فیلم راه‌یافته به بخش ارزش‌های انقلاب اسلامی و 12 فیلم راه‌یافته به بخش دینی این جشنواره در سینما کانون شهرستان اهواز آغاز شده است.

«بابانوئل 1» به کارگردانی حمید حقانی و تهیه‌کنندگی خانه انیمیشن انقلاب اسلامی، «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عبدالامیر سبیعی، «دم جنبونک‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد خیراندیش و «روزی روزگاری، ایران در برابر آمریکا» به کارگردانی مصطفی کاظم‌خانی و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی، اسامی تعدادی از فیلم‌های بخش ارزش‌های انقلاب اسلامی راه‌یافته به بخش مسابقه این جشنواره است که در پنج روز برگزاری این جشنواره، در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز، واقع در فاز 2 پاداد شهر، روبروی بازارچه، هم‌زمان با برگزاری آن در تهران به نمایش گذاشته می‌شوند.

«ماشین شیطان» به کارگردانی مجتبی اسماعیل‌زاده و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، «روزی سگی بود» (خارج از مسابقه) به کارگردانی محمد افشارنژاد و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی و «غواص‌ها» (خارج از مسابقه) به کارگردانی رسول زرین و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی از دیگر آثار راه‌یافته به این بخش هستند که در این ایام به روی پرده خواهند رفت.

بنا بر اعلام برگزارکنندگان این جشنواره، این فیلم‌های انیمیشن، صبح‌ها ویژه مدارس و بعدازظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها به نمایش در خواهند آمد.

دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.