شروع مجدد فعالیت‌های کانون شماره یک دزفول

فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرستان دزفول پس از وقفه‌ای چندماهه هم‌زمان با سالروز ولات امام حسین (علیه‌السلام) رسماً آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرستان دزفول پس از تعطیل شدن آن در انتهای سال گذشته که با ادعای مالکیت زمین کانون توسط فردی که با ارائه سند و پیگیری از طریق دادگاه توانسته بود حکم خلع ید این مرکز فرهنگی هنری را دریافت کند با پیگیری‌های مدیرکل کانون استان خوزستان و مساعدت مدیرعامل کانون کشور در مکانی موقت، فعالیت‌های رسمی خود را هم‌زمان با سال روز ولات امام حسین (علیه‌السلام) برای کودکان زیر 7 سال مجدداً آغاز کرد.

وی با اشاره به این‌که مکان موقت کانون شماره یک دزفول در منطقه کوی آزادگان این شهرستان واقع است افزود: این مرکز با برگزاری کارگاه خلاقیت ویژه‌ی کودکان 4 تا 7 سال، فعالیت مجدد خود را شروع کرده است.

گل گل پیرامون کارگاه خلاقیت کودکان توضیح داد: این کارگاه شامل کلاس‌های " سفال، نقاشی و کاردستی " است و سه روز در هفته برای کودکان این رده‌ی سنی برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی برپایی کارگاه رباتیک و چرتکه را از دیگر کلاس‌های در نظر گرفته شده برای کودکان زیر 7 سال عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی این مرکز برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله نیز از 4 خردادماه هم‌زمان با روز دزفول، روز مقاومت و پایداری آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: ماجرای خلع ید مکان اصلی کانون شماره یک دزفول هم چنان از مجاری قانونی در حال پیگیری است و امیدواریم درب‌های این مکان فرهنگی با قدمت بیش از 40 ساله دوباره به روی بچه‌ها گشوده شود.