پایان طرح آمار گیری و آغاز فعالیت‌های فرهنگی و هنری مراکز کانون استان

کارشناس مسؤول امور فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان از اتمام عملیات آمارگیری کتاب مراکز در تاریخ 31/01/94 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، لیلا سهندی طی این خبر که روز دوشنبه 31 فروردین 94 صورت گرفت اعلام کرد: پس از 2 ماه سعی و تلاش بی وقفه‌ی همکاران، عملیات سالانه آمارگیری کتاب در مراکز به پایان رسید. این عملیات که با هدف ساماندهی مجموعه منابع مطالعاتی و کنترل کمی کتاب‌ها در 21 مرکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار و پستی استان از تاریخ 1/12/93 آغاز شده بود، بالاخره با همت و تلاش مربیان پر تلاش کانون، به بروز شدن وضعیت کتاب ها در مراکز انجامید.
کارشناس مسوول امور فرهنگی، با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد که با شروع این عملیات در سال 93 و مطابق برنامه‌های پیش بینی شده‌ی اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و امور استان‌ها، چرخه ی مجدد آمارگیری در کتابخانه‌های مراکز کانون برقرار خواهد شد.
لذا با توجه به ادامه این عملیات در سال 94 انتظار می رود مربیان مسوول مراکز با امعان نظر به اهداف عملیات انجام شده و در راستای دستیابی به دستاوردهای مثبت آمارگیری، اقدام به یکسان سازی و اصلاح روش‌های تحویل و امانت کتاب، کنترل صحیح و ثبت دقیق کتب جدید نمایند تا به یاری حق تعالی در سال94 بتوانیم گام‌های مؤثرتری در جهت بهبود نتایج آمارگیری کتاب در مراکز برداریم.

لیلا سهندی در پایان از شروع مجدد فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی و ارائه خدمات به مخاطبان کودک و نوجوان در کلیه ی مراکز از تاریخ 1/2/94 خبر داد.