معصومه جعفری، قصه‌گوی «دیو دیگ بر سر» از گرماب کانون زنجان تقدیر شد

از معصومه جعفری عضو مرکز فرهنگب‌هنری گرماب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با قصه «دیو دیگ بر سر» در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، نوزدهمین جشنواره قصه گویی از 27 بهمن آغاز و برگزیدگان در بخش ملی، بین‌الملل و مقاله‌نویسی از سوی داوران هر بخش انتخاب و در مراسم پایانی این دوره از جشنواره با اهدا جوایز معرفی شدند.
بخش نوجوان نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی به صورت غیررقابتی برگزار و از شرکت‌کنندگان نوجوان این بخش تقدیر شد. معصومه جعفری از زنجان، نوجوان تقدیر شده در این بخش بودند.
این نوجوان پیش از این و با برگزاری مراحل انتخابی در هر شهر و استان از میان ده‌ها قصه‌گو انتخاب و به مرحله کشوری راه یافته‌بود.
در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل کانون و رییس این دوره از جشنواره سخنرانی کرد.
وی با تقدیم مهربانی‌های قصه‌گو‌یان این جشنواره به همه کودکان جهان، این رویداد فرهنگی را به مثابه تجلی و نمایش ابعاد این هنر در سطوح بالای افکار عمومی، و جمع نخبگان حوزه‏ی هنر و ادبیات کودک و نوجوان دانست.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 1 اسفند 1395 با معرفی برگزیدگان به کار خود در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایان داد.