کد خبر: 267332
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
بازدید 3966
یک قدم تا بهار در مرکز فرهنگی‌هنری ابهر کانون زنجان

مرکز فرهنگی‌هنری ابهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ویژه برنامه‌ای یک قدم تا بهار به استقبال بهار رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، فاطمه الهیاری مسوول کانون پرورش فکری ابهر از برگزاری ویژه برنامه ی« یک قدم تا بهار» در روز 24 اسفند ماه در سال 1395 در مرکز ابهر خبر داد.
وی افزود در این برنامه که با هدف بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، آشنایی دانش آموزان با آداب و رسوم کهن ایرانی و آشنایی آنها با عروسک‌های سنتی منطقه‌ی ما اجرا شد ، 15 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه ی مائده حضور داشتند و در این برنامه ابتدا عروسک سنتی « تکم» به اعضا معرفی شد، سپس اعضا تخم مرغهای رنگی را با روبان و گلهای زیبا برای سفره هفت سین تزئین کردند.
در ادامه ی برنامه، شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) به دانش‌آموزان معرفی شد و شعر « مادرم» از کتاب برف و بهار برای آنها خوانده شد، سپس بچه‌ها با موضوع هدیه‌ای برای مادرم نقاشی‌های زیبایی کشیده ودر پایان با تخم مرغ‌های رنگی تزئین شده در کنار سفره هفت سین عکس یادگاری انداختند و نقاشیهای زیبای خود را برای هدیه به مادرشان به همراه خود بردند.