ویژه برنامه «بوسه بر دست های پدر»

مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ویژه برنامه‌ای با عنوان بوسه بر دستهای پدر روز پدر و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) را جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، سهیلا بهرامی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه کانون پرورش فکری استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه‌ی« بوسه بر دست های پدر» در مرکزسلطانیه خبر داد.
وی افزود در این برنامه که با هدف بزرگداشت میلاد حضرت علی(ع)، تاکید بر اهمیت جایگاه والای پدر در خانواده و اهمیت جشنهای ملی مذهبی اجرا شد، 35 نفر از دانش آموزان دبستان خدابنده حضور داشتند.
در این برنامه ابتدا روز پدر و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) توسط مسوول مرکزتبریک گفته شد سپس به قصه گویی از رشادت‌های حضرت علی پرداخت.
در ادامه‌ی برنامه، شخصیت والای حضرت علی(ع) به دانش‌آموزان معرفی شد و شعر «ذکر خوش قرآن» از کتاب «تو بوی سیب میدهی» برای اعضا خوانده شد، سپس بچه‌ها درحالی که شعر علی ای همای رحمت را گروهی زمزمه می‌کردند؛ با موضوع هدیه‌ای برای پدرم نقاشی‌های زیبایی کشیده و در پایان عکس یادگاری انداختند و نقاشیهای زیبای خود را به پدرانشان تقدیم کردند.