کد خبر: 232607
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
بازدید 842
برگزاری کارگاه حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی هنری 2 دامغان

این نشست با حضور کارشناسان حوزه خواهران دامغان در مرکز فرهنگی هنری 2 دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نشست حجاب و عفاف  و مهدویت در مرکز فرهنگی هنری 2 دامغان برگزار شد.  

در این نشست که  با حضور کارشناسان حوزه خواهران دامغان خانم مهدی زاده و خانم امین زاده  در مرکز فرهنگی هنری 2 دامغان برپاشد.

این نشست در دو بخش برگزار گردید بخش اول با موضوع مهدویت  ، بخش دوم با موضوع حجاب وعفاف

- فلسفه انتظار چیست ؟ تا چه میزان منتظر ظهور آقا امام زمان (عج) می باشیم ؟- واقعیت رجعت چیست ؟- تعریف حجاب چیست ؟- حجاب چه تاثیری در روند معیشت زندگی اجتماعی ما دارد و...؟

طی نشستی که با  کارشناسان حوزه برگزار شد خانم مهدی زاده بصورت پرسش و پاسخ با نشستی شبیه به فعالیت بحث آزاد با اعضا در مورد مهدویت ، فلسفه رجعت ، فلسفه انتظار و ... صحبت کردند . همچنین در قسمت دوم برنامه با بحث حجاب با استفاده از آیاتی از قرآن و احادیث همچنین با قصه هایی از ائمه و بزرگان دینی (آیت الله بهجت ) بحث حجاب را برای اعضا شیرین تر کردند .

همچنین سرکار خانم مهدی زاده به 10 نفر از اعضا که پاسخ صحیح به سوالات بحث دادند مبلغ 50000 ریال و به همه ی اعضا کتاب ((آقا حلالم  کن ))را در انتهای بحث هدیه دادند .

 در پایان برنامه نیز از اعضای محجبه مرکز در دو گروه سنی کودک و نوجوان تقدیر شد . اسامی اعضا تقدیر شده : فاطمه السادات پور موسوی ، فاطمه زهرا هنرمند (کودک)   معصومه لطفی و ریحانه عوض آبادیان (نوجوان)ما نیز درانتها با هدیه ای از این دو بزرگوار مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشتیم .