کد خبر: 232671
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
بازدید 986
بهشت هشتم در سمنان افتتاح شد

نمایشگاه بهشت هشتم در آغازین روز ماه ذیقعده همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه در مرکز فرهنگی هنری 1 سمنان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نمایشگاه بهشت هشتم در مرکز 1 سمنان افتتاح شد.

نمایشگاه بهشت هشتم در آغازین روز ماه ذیقعده همزمان با  میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه با حضور علی اکبر فراتی مدیر کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و مربیان و مسئولین واعضاء برگزیده جشنواره  رضوی ساعت9:30 صبح روز در مرکزفرهنگی هنری 1 سمنان افتتاح شد .

از بین 1044 آثار ارسالی به جشنواره در بخش های مختلف عکاسی ، نقاشی ، شعر ، داستان کوتاه ، خاطرات زیارت ، تحقیق و پژوهش ، نمایشنامه خوانی ، سفال ، نشریه نگاری کاغذی و قصه گویی 41 اثر در بخش استانی انتخاب شده است و این آثار به تهران ارسال می شود که در بخش کشوری از هر رشته 8 اثر به برکت امام هشتم (ع) انتخاب می شوند.

قرائت قرآن توسط عضو نوجوان مرکزشماره 1 سمنان مجتبی رفیعان آغاز گر برنامه افتتاحیه بود. 

پخش صلوات خاصه - قرائت متن خوشامد گویی توسط عضو کودک مرکز فاطمه زهرا جباری - توضیح بخش های مختلف نمایشگاه شامل :

عکاس خانه رضوی - معرفی شهدای هشتم شهریور - بخش آثار رضوی

  اجرای قصه گویی رضوی توسط جمالی باشی مربی فرهنگی مرکز شماره 1 دامغان  - اجرای برنامه روایت خوانی توسط اعضاء مهدیشهر  از جمله برنامه های اجرا شده در اولین روز از نمایشگاه بهشت هشتم می باشد .

در ادامه علی اکبر فراتی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به بیان نکاتی چند پرداختند ، اجرای برنامه های نمایش نامه خوانی و سرود و اهداء جوایز از برنامه های اجرا شده در این بخش می باشد.