دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با فرماندار شاهرود

کانون می تواند شخصیت و بنای فکری و ذهنی کودکان و نوجوانان را درست بنا نهد.

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با هاشمی معتون استاندار و فرماندار شاهرود در مورخه 7/11/93 در محل فرمانداری ویژه شاهرود دیدار نمودند .
کانون می تواند شخصیت و بنای فکری و ذهنی کودکان و نوجوانان را درست بنا نهد.
این مطلب را هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود در دیدار با مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت . در این دیدار که در فرمانداری شاهرود برگزار شد مهدی جمال ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ضمن ارئه گزارشی از فعالیت های مراکز کانون در شهرستان شاهرود بویژه سیار و پستی ، خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان روستایی محروم و کتابخانه سیار روستایی شاهرود را از اولویت های کاری کانون برشمرد .
هاشمی با تقدیر و تشکر از زحمات مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : برای تغییر در یک جامعه و فرهنگ سازی باید از کودکان و نوجوانان شروع کنیم و کانون راه خویش را بدرستی یافته است .
وی تخصیص اعتبار در حوزه پرورش فکر را سرمایه گذاری خواند و تصریح کرد : امروز در جامعه کتاب برای مطالعه کم نداریم بلکه کتابخوان نداریم . وی نقش کانون را در ایجاد عادت به مطالعه و کتابخوانی را بسیار پررنگ دانست .
در پایان نشست هاشمی ارتباط بیشتر مسئولین مراکز شاهرود را با فرمانداری و مسئولین شهرستانی را خواستار شد .
لازم به ذکر است در این نشست کارشناس مسئول فرهنگی استان ، مربیان مسئول مراکز 1 و 2  و کتابخانه سیار و پستی شاهرود مدیر کل را همراهی نمودند .