کد خبر: 239897
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
بازدید 2042
جشن بزرگ انقلاب با نام " مثل غنچه بود آن روز " در شاهرود برگزار شد

در آخرین روز دهه مبارک فجر و در سی و ششمین سالگرد پرشکوه انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود با همکاری معاونت فرهنگی و هنری شهرداری جشن بزرگ انقلاب با عنوان " مثل غنچه بود آن روز "را در سالن مدیریت بحران شهرداری برگزار کرد. <BR> <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان جشن بزرگ انقلاب با نام " مثل غنچه بود آن روز " در شاهرود برگزار شد.

در آخرین روز دهه مبارک فجر و در سی و ششمین سالگرد پرشکوه انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود با همکاری معاونت فرهنگی و هنری شهرداری جشن بزرگ انقلاب با عنوان " مثل غنچه بود آن روز "را در سالن مدیریت بحران شهرداری برگزار کرد.

در این جشن با شکوه که با حضور 700 نفر از دانش آموزان دختر دبستانهای جمهوری اسلامی٬ میلاد٬ خدیجه کبری(ص)٬ ملا ئک و پیش دبستانی چتر آبی همراه بود٬ برنامه های متنوع٬ شاد و زیبایی برگزار شد.

اجرای نمایش طنز٬ مسابقات مهیج٬ سرودهای زیبا و انقلابی٬ دکلمه و سرود همگانی 700 نفری ای ایران از جمله برنامه های این جشن زیبا بود.

در حاشیه این جشن باشکوه نقاشی 30 متری دانش آموزان نیز برپا بود و دانش آموزان مدارس نقاشیهایی زیبا با موضوع انقلاب و پیامبر (ص) کشیدند.