کودکان سمنانی مراکز کانون به دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش خیر مقدم گفتند

بنا به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان درمورخه 26/11/93 طی سفردکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش به استان سمنان کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری با گویش های زیبای سمنانی ، سرخه ای و مهدیشهری به ایشان خیر مقدم و خوش آمد گفته و برای سایر دولت مردان دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت نمودند .

معرفی سوغات شهر های مختلف استان و تقدیم ره آورد استان و سرود اعضای نوجوان پسر از دیگر برنامه های مراسم استقبال وزیر محترم آموزش و پرورش در امام زاده یحیی (ع) سمنان بود .

مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش در استانداری سمنان برگزار شد از آمادگی و برنامه های کانون در اجرای طرح کیفیت بخشی پنج شنبه ها ی مدارس گفت . وی همچنین در این جلسه از نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خواست ضمن افزایش 3 درصدی سهم شهرداری ها به امور کتابخانه ها ، این بخش را به مراکز کانون واگذار نماید . ایشان در این جلسه از اجرای طرح سبک زندگی در مراکز کانون استان سمنان خبر داد .

لازم به ذکر است که جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش ، استاندار سمنان ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران ، بخش داران ، شهرداران و مدیران و روئسای آموزش و پرورش مناطق در سالن اجتماعات استانداری سمنان برگزار گردید.