نخستین نشست تخصصی با عنوان "میراث مولانا و کودکان ما " در سمنان برگزار شد

نشست تخصصی میراث معنوی مولانا و کودکان ما با حضور مربیان فرهنگی هنری ادبی و کلیه پرسنل کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور اساتید دانشگاه ،مسئولین ،هنرمندان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نخستین نشست تخصصی با عنوان میراث مولانا و کودکان ما در سالن آمفی تاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

نشست تخصصی میراث معنوی مولانا و کودکان ما با حضور مربیان فرهنگی هنری ادبی و کلیه پرسنل کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور اساتید دانشگاه  ،مسئولین ،هنرمندان برگزار شد .

 در این نشست دکتر رحیمی  استاد دانشگاه و مشاور نوجوانان کانون استان سمنان از  خشت اول بنای زندگی کودکی و متون ادبیات کهن سخن گفتن و دکتر توکلی  استاد دانشگاه و مشاور کودک کانون استان سمنان با موضوع  کودکان افسانه ها می آورند بحث کودکی  را در متون و مجالس مولانا  مورد بررسی قرار دادند .

 مهدی جمال مدیر کل کانون  اهداف و سیاست های کانون در سال پیش رو  را بیان و توجه به ادبیات کهن را یکی از برنامه های کانون در سال جدید دانستند .

 همچنین  فاطمه جمالی باشی و مریم صرفی برگزیدگان قصه گویی استانی و بین المللی از قصه های مولانا حکایت نمودند .

 گروه موسیقی راز به سرپرستی اسماعیل فتاحی نیز از عرفان مولانا خواندند و نواختند . در پایان کلیه همکاران لوح تقدیر و جوایز خود را از مدیر کل دریافت نمودند.