راه‌اندازی فاز یک مجتمع کانون سمنان در شهرک مدیران

مدیرکل کانون در نشست خبری روز 29 اردیبهشت از راه‌اندازی فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری در شهرک مدیران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست خبری با حضور نمایندگانی از خبرگزاری‌ها در اداره کل کانون برگزار شد.
در این نشست، مدیرکل کانون، ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و تبریک هفته‌ی روابط عمومی و ارتباطات از راه‌اندازی فاز اول مجتمع فرهنگی هنری سمنان خبر داد و گفت: این مجتمع از طرح‌‌های سفر مقام معظم رهبری به سمنان بوده که بیش از 2290 مترمربع زیربنا دارد و در دو طبقه در میدان پدران آسمانی واقع در شهرک مدیران ساخته شده است.
مهدی جمال افزود: با توجه به موقعیت مکانی این مجتمع و وجود تنوع فرهنگ در مسکن مهر که در مجاورت مجتمع است شرایط ایجاب می‌کند تا فاز اول این طرح با بکارگیری نیروهای توانمند و باتجربه راه اندازی شود تا با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی خلأ ایجاد شده را پر کنیم.
مدیرکل کانون در ادامه گفت: فاز اول این مجتمع همزمان با سوم خرداد روز ملی مقاومت راه‌اندازی خواهد شد و به حول و قوه الهی، سه فاز دیگر آن در هفته ملی کودک قابل بهره‌برداری است.
وی همچنین از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مجتمع در رشته‌های قصه‌گویی، نمایش‌خلاق، نمایش‌عروسکی، نجوم، نقاشی‌طراحی، خوشنویسی، سفالگری، نوشتن‌خلاق نام برد.
جمال در پایان از تمامی دستگاه­ها خواست تا به مراکز کانون پرورش فکری به عنوان تخصصی‌ترین نهاد فرهنگی، هنری و ادبی و متولی اصلی برنامه اوقات فراغت در بخش کودک و نوجوان اعتماد کنند و این را یقین بدانند که مربیان کانون از هیچ تلاشی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان دلبندشان کوتاهی نخواهند کرد.