کد خبر: 242281
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
بازدید 994
تجلیل از اسوه‌ی استقامت و بردباری

مدیرکل کانون در تماس تلفنی روز جانباز را به همکار کانونی خود در مرکز ایوانکی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال طی تماس تلفنی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز را به عبدالجواد کوشمغانی همکار پرتلاش مرکز ایوانکی تبریک گفت و با ارسال لوح تقدیری از ایشان قدردانی کرد.
مدیر کل، جانبازان را اسوه‌های صبر، مقاومت و ایستادگی خواند و افزود: باید از وجود این عزیزان در بین خود خرسند باشیم و گذشت و ایثارشان را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهیم.  
متن لوح تقدیر به شرح زیر است:  
 
 
هوالبصیر
 
کاش مثل تو بودیم
مثل تو که کهکشان ستاره
در لحظه‌ی قنوت به تو اقتدا می‌کنند.
 
گرامی ارجمند
جناب آقای عبدالجواد کوشمغانی
 
برای کسانی که جان خود را در راه دفاع از اسلام عزیز در طبق اخلاص نهاده‌اند همین مایه‌ی فخر و مباهات بس، که نخست جانباز اسلام امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام  از همان اوان جوانی در لیله‌المبیت بزرگ‌ترین خطرها را در راه خدا به جان خرید تا جان پیامبر عزیز در امان بماند و روز میلاد فرزند برومندش، قمر بنی‌هاشم(ع) برای تکریم جایگاه بلند جانبازان راه خدا، روز جانباز نام گرفت.
جانباز عزیزی که با تقدیر الهی از وادی شهادت بازگشته‌ای، ایام عزیز شعبانیه به‌ویژه روز میلاد پرچمدار کربلا، حضرت اباالفضل‌العباس و روز جانباز را به شما تبریک گفته، برخورداری از نعمت پیروی از مولای متقیان و فرزند بزرگوارش را برایتان آرزومندم.
 
با تشکر – مهدی جمال
مدیر کل کانون استان سمنان